9 December- Fira samuel, julfest osv.

Fredagen är återigen här. Idag är det inte vilken fredag som helst, för idag fyller ju min raring Samuel år. Så ska fira honom idag. Ikväll står julfest på schemat för komunen. Vart ju lyckat förra året så får se hur det är i år. :) Systra mi ska även klippa mig :) Äntligen är tok slitet så det lär bli lite kortare. Men som sakt det växer ju ut fort. Fasiken vad ja saknar min gamla hårfärg som jag hade innan jag färga det. Jag är inte jätte nöjd med det jag har nu. Men till nästa år blir det slingor igen ;)


Varför kan inte alla bitar falla på plats? Behöver verkligen ha turen med mig/oss men inte har vi det just nu. Hoppas allt vänder till nästa år.


Jag har kommit in i en stor depp period. Trodde allt skulle bli bättre. Men inte det :( blir bara så less. Hur länge ska man orka?

Måste verkligen ta mig i kragen och fixa allt det där som har med träning och körkort. För just nu har jag inte gjort mkt. Men har det alltid tankarna för det men vad gör jag tar inte tag i det. Till nästa vecka ska jag f*n skärpa mig. Då jävlar blire hårdträning och ett helvetes pluggande.
För detta funkar inte längre.
Men som sakt har haft alldeles för mkt att tänka på just nu.

wish me luck!!!


trevlig fredag på er!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0