När ja svarar :)

Jag fick en fråga från nån som ja tänkte svara på men som är anonym så kommer nog inte publicera den kommentaren. På de undre inlägget kämpa på.
Denna person undra om ja gått ner något och om ja minskat några cm.
Alltså jag strävar inte efter att gå ner i vikt utan jag vill ha en snyggare och starkare kropp, så jag står förtillfället still på vågen. Jag gick ju ner 5kg förra året då ja körde med Gi och den vikten har ja hållt i än idag. Och då förlorade ja även en massa cm på kroppen.
Men ska jag vara helt ärlig så har ja inte mätt mig eller nånting denna gång.

Har bara börjat tränat mera, men äter som ja gjort tidigare. Men att man tänker lite iaf va man stoppar i sig. Proteiner är mycket viktigt även kolhydrater om man ska orka med hård träning.



Träning gör så att jag blir glad och mår bra i både kropp och själ :)

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Träning är livet! :) <3

2011-02-09 @ 21:39:30
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0