Tacopaj & Solsidan!!!

Min jobbar helg är nu över och fort gick det. Men ska jobba kväll ikväll sen är ja ledig imorgon ska bli riktigt skönt. Igår jobba ja till 15 sen drog ja iväg o handla lite till tacopaj som ja tänkte göra till kvällen till mig o stoffe. Drog över till syrran, blev klippt, behövdes kan ja ju säga topparna va lite slitna. Jag och mamma gick igenom hennes alla kort som hon hade MASSOR med kopior på barna. Så de sysslade vi med. Men det tog sin lilla tid, mamma och ja fick oss en hög var med kort. Tack så jätte mkt sis♥

Maten vart klar precis när solsidan börja så de passade perfekt :) Bara älskar det programet hehe


Idag ja ni vad händer en dag som denna, hm? Har slarvat lite med träning denna helg men det är så sjukt tråkigt att åka ner dit alone. Sen jobbar man oftast kväll måndagar o onsdagar det är då brudarna brukar åka ner efter jobbet. Ursch för kvällar asså att jobba! :( Men men bara att peppa på, kan ju även köra hemma träning och det har jag faktiskt gjort till viss del ;). Men har haft sån sjuk träningsvärk sen cirkelfysen i torsdags, i magen ja ni överallt tametusan. haha

Idag ska ja sätta igång med pluggandet ska lägga mig o lyssna i boken nån timma, o sedan fortsätta ikväll. Ska försöka så gott som de går o då ja jobbar kvällar att ja passar på o läser lite innan jobbet. För nu jäklar ska ja ha körkortet!!!!! Anna och ja har bokat handledarkurs med, hon ska bli min handledare haha fett kul ju:) Hon kommer vara så duktig :) Den 12e mars ska vi på utbildningen :)
Får se om man orkar göra någe mer innan man börjar jobba klockan 14 idag.


Dags att sätta igång med pluggandet :)
Ha de gött

Pusskram♥


Kommentarer
Postat av: Anna<3

Så stolit över dig hjärtat <3

2011-02-07 @ 17:03:52
Postat av: Gunnar

Plugga på bara, så har du snart det där lilla rosa kortet! :)

2011-02-07 @ 21:26:19
URL: http://gunnsa.blogg.se/
Postat av: Mallan<3<3

Är så glad över att ni peppar mig, gör bara att ja vill ha det ännu mer :) Så fortsätt med detta tjejer :) <3

2011-02-07 @ 23:03:03
URL: http://maaliinjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0