3 dagars ledighet :)

Igår var det sista passet med Benke som höll våran cirkelfys. Men igår var det boxning, fyfan va kul det var och jag vart helt död i armarna. Det är jag fortfarande mina fingrar skakar fortfande helt sjukt. Vi tackade av Benke tillsammans med herrlaget och efter blev det lite käk tillsammans. Blev kycklingsallad det satt fint i magen :)
Idag känns det som fan i armar och axlarna, och fingrarna har fortfarande cp ryck. Men ja hoppas det går över snart för det är lite jobbigt när ja nu sitter o skriver så börjar helt plötsligt mitt lillfinger skaka som in i helvetet. Skit jobbigt om ja får sägat själv.



Så skönt tre dagars ledighet denna helg så underbart:)
Idag är det tänkt att ja ska färga mitt hår, min utväxt är så jävla nasty sen ja färgade det från svart till brunt så har ja fortfarande varit ljusare där uppe. SÅ nu jäklar köpte ja en nyans mörkare som ja ska ha där så nu hoppas jag verkligen att det blir bra. & blir som samma färg ja har i det övriga håret som är mörkare.
Sen blir det nog en promenix i de fina vädret.

Nu hårfärgning!

Ha en fin dag
Tjolahoppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0