Ev bilköp!

Då kommer man till den här frågan vad ska man ha för bil? Vad kostar det? Försäkringar? Bensin? Skatt? Osv osv. Man har så mkt man ska ha koll på. Men börjar få lite klarhet över det hela. Jag kommer nog köpa mig en bil för jag vill verkligen ha en egen. Plus att det blir så mkt mer frihet med en egen bil. Så det kommer nog hända men har lite att kolla upp först. Dels kolla på dessa bilar som jag fastnat för som är på bilden nedan. Kan ju liksom inte bara ta första bästa;) så måste ju har lite att gå på. Men som sakt är riktigt sugen så ska verkligen ta tag i detta :) det kommer nog bli kalas det tror jag. Om några veckor/månad så kanske man har sin första bil :) jag längtar som sakt till dess. Bara glida runt helt själv i MIN bil awesome:) ja ni va gör jag uppe såhär tidigt tro? Hm vaknade självmant och var lite små pigg, märkligt. Men det är skönt det oxå:) trevlig lördag på er kramar M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0