KAN NI FATTA!!

I fredags kl: 10:40 fick jag ÄNTLIGEN mitt KÖRKORT.. Har som sakt haft det väldigt kämpigt med teorin, men i fredags den 10/8 klarade jag det. Åh vilken känsla vilken lycka. Är det lyckligaste människan på denna jord just nu. Kan fortfarande inte fatta det.. När jag kom hem från uppskrivningen så fick jag låna Annas mors bil åh gud vilken känsla det var att få sitta där helt själv i bilen poppa den musik man ville lyssna på och bara glida runt. Överraskade många härliga nära och kära som blev så glada för min skull :)
Är så himla lycklig.. Tack mamma Lena för lånet det var guld värt♥
 
 
Så om tre dagar kommer mitt körkort så antingen tisdag eller onsdag denna vecka :)
 
 
Köpte fina tack blommor till de som hjälp mig och stöttat mig genom detta..
Trafikskolan fick den vita och den andra fick Anna♥ För all hjälp jag fått, Anna har verkligen hjälpt mig massor när det gäller körningen hon är vekligen den BÄSTA handledaren man kan ha. Shit vad hon har ställt upp för mig och även varit med i bilen på trafikskolan då jag haft lektioner.♥ Min Älskade vän♥ Utan dig vet jag inte vad ja skulle göra. Du har VERKLIGEN stöttat mig och peppat mig då det varit som värst.
Tack snälla ni♥
SE trafikskola måste jag verkligen rekomendera underbara trafikskolelärare och underbara Ayla ♥
♥Tack för allt♥
ÄNTLIGEN fick jag kortet.
 
Stoffe fick stora vita rosor för att han hjälpt mig igenom detta. Han har verkligen funnits där för mig tröstat mig när jag mått som dåligast. Hjälpt mig med teorin då den varit för jävlig vissa ggr.
Tack för allt jag älskar dig♥
 
Och tack till er alla andra för dessa fina blommor och kort. Även ett stort tack för alla era Grattis hälsningar och kramar som jag fått :) Blir så GLAD :)
Tack snälla ni :)
 
Kvällen spenderade jag tillsammans med bror, Pillan, Melwin, Stoffe, Anna och Basti. Vi passade även på att fira mig då jag fick mitt körkort :) Med lite champanj som vi skålade med.
En mycket trevlig kväll med god mat tacos :) Mums..
Tack kära ni♥
 
Blev många fina bilder på kissen och Melwin iaf. :) hihi
 
 
Kram M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0