Helg planer!

Allt går så fort just nu, dagarna bara springer iväg. På söndag fyller min älskling 25år.
Imorgon kommer svärmor & Janne hit, vi ska bjuda på lite mat. Kommer bli trevligt så sällan man träffar dom, vilket jag tycker är synd. Skulle hälsa på dom mera om vi hade körkort vilket vi inte har just nu. Men det kommer, jag håller på. :) Nästa vecka ska jag ligga i så man får det tillslut. Det går ju även tåg, men vi kommer sällan tillskott och komma iväg. Vi får bli bättre på det.
Söndag kommer min familj hit och grattar han. Vi kommer ha främmande hela helgen. Men det är väl så det ska vara när man fyller år. Jag jobbar ju även hela helgen, så lite hinner ja träffa alla iaf :)

Bjuder på en bild på Melwin då vi var hos dom och fikade i tisdags.



Idag: Ledig har endel o stå i idag!
Lördag: Jobba 15-21
Söndag: 7-14

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0