Första arbetspasset...

Första arbetspasset avklarat. Sen 4 veckors semester. Det gick galant dock lite små seg känner jag, men det gick bra så dumt att klaga;) så nu ligger man ny duschad i soffan och kollar på tv. Får se om man kan somna skapligt, man har ju varit uppe till 00.00 varje kväll då man hade semester. Men bara att bita ihop och ändra på det för imorgon har jag ett dag pass. Hejja hejja bara köra på nu o komma igång i vardagen igen:) trevlig kväll på er kära läsare. Bjuder på en bild på mig o mina två hjärtan<3 alltid kul o läsa inläggen med en bild det tycker jag iaf, O inte bara en massa text;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det tycker jag också gums, fast det förstås jag läser även fast det inte är några bilder :-)
Ha det toppen, kramisar

Svar: tack raring :) det låter bra det. Tack detsamma kramisar Mallan
Malin Johansson

2012-07-17 @ 22:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0