21 Mars..



Kan säga att idag känns det i kroppen. Framförallt i ben och rumpa. Har kört riktigt hårt dessa 4 dagar. Och idag ska jag ha en liten vilo dag. För det behöver man oxå så att kroppen kan komma i fas. Men jag har redan börjat se resultat i både mage och rumpa. Det gör ju att man blir mer taggad. Bara att köra på nu med kosten och träningen så kommer detta gå vägen. Ingenting är omöjligt. :)

Så idag ska jag slappa tills det är dags för ett kvällspass på jobbet.

Fick en inbjudan häromdagen av en gammal klasskompis, hon ska gifta sig. Åh så glad jag blev det gjorde verkligen min dag :) ♥

Hoppas ni får en bra dag idag!
Underbart att solen tittat fram:)

Pusskram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0