Stolt över mig själv..

Efter jobbet blev det en lååång jogging runda med Alec, vi sprang ca 1,8mil inte illa pinkat. Vi sprang även upp till intersport köpte mig ett par nya löpar dojjor ;) Får så ont i mina knän av de jag har nu så hittade ett par på rean 600kr fick jag ge för dom. Helt okej faktiskt :) Hoppas bara man inte får ont av dom. Men guu så duktiga vi varit. Hannisen var även med, hon var ett bra mkt bra stöd för oss på sin cykel♥
Kan säga att det känns gött i kroppen nu :)

Här är rundan :)


Löpar dojjorna jag inhandlade idag :)

Tack för idag raringar riktigt kul att ses :)
Får vi göra om snart igen♥

Nu ska ja slagga är helt död i kroppen..

Pusskram♥

Kommentarer
Postat av: Alec

Rundan ser riktigt bra ut ;) tack själv för igår <3 känns i kroppen idag ;)

2012-03-23 @ 07:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0