Taggad..


Godmorgon på er!
Här är man vaken skapligt. Har lite jag måste göra idag. Vart så himla taggad nu med träning och kost. Så idag ska jag mäta, väga mig, handla lite nyttigheter. Jag kommer framförallt ändra på min frukost och middag för jag anser att det är dom måste jag bättra mig på och även mellanmålen. Jag har redan börjat minska potionerna, använder mig utav små tallrikar istället för de stora. För man lurar hjärnan och man blir lagom mätt inte sådär sjukt mätt som man blir om man käkar alldeles för mkt.
Jag är inte direkt ute efter att gå ner i vikt men vill bli mer fit.
Gör absolut ingenting om man skulle göra det.

Jag kommer variera min träning med gympass och egen träning här hemma. Får se om man kommer igång med fotbollen med vill säga om jag får motivationen till det. Det visar sig.

Kommer som sakt dra igång idag.
Frukosten är intagen sen blir det ett hårt gympass.


Pepp peppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0