9 September!

Då var denna söndag över. Den börjades med att åka ner till min käre mor och far. Städade nämligen invändigt i bilen så nu är pärlan fin invändigt och utvändigt inte illa de inte ;) Efter fejjandet drog jag och Pillis iväg och handlade på maxi blev vecko handling för min del så slipper man nu i veckan då man jobbar, så det känns skönt att ha det överstökat för denna vecka :)
 
Här kommer 2 bilder på min pärla från idag:)
 



Ikväll har man haft match vi spelade mot Ik tun blev vinst med 5-2 härligt brudar. :) Så nu kan jag ju säga att det känns i varenda muskel men mest mina storståar får grymt ont i dom :/ kommer säker blåsor snart så bäst att plåstra om dom lite. Det kändes faktiskt bra att spela igen men måste bättra på min kondis lite tror jag skulle gå så mkt bättre då. Men bara att ligga i så gåre säkert bättre ;)
När man kom hem så hade älsklingen gjort käk fick lasagne, var så himla gott :) Mums..
 
Nä ni nu ska man slappa lite.
Imorgon blire ett kvällspass= sovmorgon gött jag som sover sååå länge vill säga NOT ;)
 
Ha de kramisar /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0