Hej kära läsare.

Som ni ser så har ja inte bloggat på ett tag har varket haft tid eller ork att sitta vid dumburken.. & nu börjar det fina vädret komma & då kan man ju inte sitta inne & glo..;) hihi

Jaha va har hänt i mitt liv då hum??

Finns så mkt att skriva om men kommer nog inte orka skriva om allt & en del håller ja för mig själv..
Igår var det träning fick skoskav fattar inte hur ja kan få det? Hade ju liksom dom fotbollsskona förra sesongen oså får man skoskav nu:S Det är konstigt det där men men.. Ska ner till apoteket & köpa skoskavsplåster snart tror ja..
Idag är jag dunder trött & helt slut vill ja lova svider i ögona & kan somna vilken minut som helst men måste vara vaken..Har lite att göra.. Min underbara vän Kakan fyller år idag Grattis kramar till dig min käre vän<3<3
Ikväll ska Kakan köra ett pass med oss tjejer & köra skiten ur oss så kommer man vara helt slut sen haha.. Sen blir de bastning & dusching där oså gör vi oss iording där oxå sen drar vi till olympus & käkar lite tror de blir en sallad & vatten för min del.. Har börjat med stenhård träning nu så för min del blir det ingen alkohol på ett tag... Skönt det med faktiskt slippa vara bakis & skakis plus att man har lika kul utan alkohol..Denna vecka har ja varit ute & gott lång promenader & tränat fotboll imorgon blir de nog en promenad igen as skönt i detta fina väder=) & på söndag har vi första matchen i serien mot Vingåker är inte ett dugg sugen på att spela & inte ett dugg taggad men de kommer väl på söndag som de brukar hoppas ja allt bara inte skoskavet tar kol på mig då blir det inte alls kul..
Jag har hjälpa Anna att flytta med gick jätte bra förra helgen men väldigt jobbigt hade jordens träningsvärk i armar & ben men det va kul.. & inte dum träning heller liksom springa upp & ner för trapper plus med lite grejer som man bär tog ca 3-4timmar att få över allt.. Det är inte illa pinkat haha;)

Har köpt mig en elgrill nu med går kanon bra & grilla med den så den kommer komma mkt till användning denna sommar:D mums..


Ha de så bra gott folk där ute ha en trevlig helg!
& Kakan Grattis ännu en gång=)
  Pusss & Kram Mallan<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0