Sitter & tråkar.

Just nu så sitter ja & tråkar för mig själv lyssnar på musik här med lite tända ljus som luktar vanilj i like:) Idag så har jag jobbat till klockan ett sen låg ja & vilade till ca 15.30 va helt slut vill ja lova..
Sen vart det träning shit va längesen de va ja träna känns de som men det va mkt skönt & nu har vi äntligen kommit igång utomhus så det va as härligt ikväll..


Jag tittade igenom lite i min hotmail nyss & då hade ja fått ett mejl om djurplågeri shit ja höll på & dö av & se filmen började gråta i stora tårar, hur fan kan man göra något sådant mot djur.. Arg jag blir på sånt här jäkla människor.. *Lessen i ögat* Ja lägger upp den här men ja säger de titta inte om ni inte vill för det är väldigt väldigt fasansfullt & starka klipp... Det skickas runt ett mejl som ska skrivas på har skickat det till en del av er som finns på min mejl hoppas ni skriver på så man kan stoppa detta...



Pledge to go fur-free at PETA.org.


Dags att lägga sig
TAKE Care Natti Natti
Pusss o kram Mallan<3<3

Kommentarer
Postat av: ina

VART ÄR DERAS SJÄL, JAG SKULLE FAN VILJA SKJUTA VARENDA JÄVEL, HUR KAN MAN??? HUR? JAG FÖRSTÅR INTE HUR MAN KAN GÖRA NÅGE SÅNT... HELT OFATTBART...

2009-04-08 @ 14:59:45
URL: http://inaae.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh herre guuuud... Shit fattar inte hur man kan göra så där.. Jävla idioter!! Kan nog va bland de värsta jag sett.. man blir lixom ledsen och arg på samma gång! helt hemskt!!

2009-04-11 @ 00:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0