7dagar.

Nu är det lördag och det betyder att det är en vecka kvar nu till Turkiet resan. Ska bli så grymt kul ser verkligen fram emot det. Just nu så sitter jag här och har lite svårt att komma på vad man ska äta ikväll och det blir inte bättre av att man är vrål hungrig så de blir väl någe lätt tror ja. Men frågan är ju vad, hm?
Jag har jobbat idag till fyra så är hyfsat trött känner jag och det har varit så grymt segt på jobbet. Annars ikväll så händer det inte så mkt för min del ska bara ta de lugnt och slappa framför tv och lägga mig skapligt, för ja ska upp tidigt imorgon igen och jobba. Jobbigt de känns men man får tänka på pengarna som kommer sen. Imorgon blir det match igen hoppas det går bra för oss:).

Måste kanske fixa någe att äta nu!
Trevlig helg på er;)
Pusss & Kram
//Mallan<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0