Benhinnan.

Har varit och tränat förut. Fick så grymt ont i min benhinna i västera benet. Har haft det ett tag nu och det gör så grymt ont. Så tror det är benhinnan som spökar, Stackars lilla mig:( Ajaj.
Annars så var träningen kalas. 
Just nu sitter man här vid dumburken och typ halvsover är så grymt trött nu känner jag. Förstår inte varför man blir så trött av att inte göra så mkt, det enda ja gjort idag det är att laga mat och tränat annars så har jag bara slappat och fixat lite musik till min mp3. Så förstår inte var tröttheten kommer ifrån. Kanske ska lägga sig snart innan tolv iaf försöka går ju. Igår så bubbla ja med Annisen till 01.30 på msn. Haha Men det var de värt för kul hade vi.

Vad har hänt med vädret. Det bara blåser och är kyligt inge skönt alls, tur att man åker iväg på lördag till värmen=)

¤4 Dagar kvar¤

 
Ska kanske bädda rent lite i sängen innan man lägger sig har tvätt tid på fredag så det är ju skönt att ha lite frächt i sängen:) Och när man är ny duschad med. Så ska väl kanske ta och göra de strax.

Puss & Kram
//Mallan<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0