Blåbär i lingon skogen.

Idag så har man jobbar från klockan sju till fyra..Hade mkt roligt på eftermiddan efter de då jag och jenny fick lite skäll för vi tänkte göra blåbärspaj till dom boende. Hon som vart arg ville inte att vi skulle använda blåbären hon plockat utan att fråga henne. Hallå man kan ju undra liksom ställer man det i kylskåpen så får man skylla sig själv om man inte skriver på en lapp eller någe så man vet att det ska användas till dom boende blåbär och mjölk mkt att bli förbannad över. Shit säger jag bara. Och pensionärerna ville ju ha paj vi frågade dom innan om dom ville ha paj elr om dom ville ha bär och mjölk, alla ville ha paj med så vad gör man inte för dom liksom nä då ska en brusa upp sig och börja härja så som bara den. När vi bara ville ha lite mer blåbär i pajen då ska det bli världens liv för lite blåbär som finns att plocka överallt i skogen. Aja skratt retande var det iaf. Jenny och jag hade mkt roligt efter den händelsen, ute på ballen. Jenny fick världens skrattanfall och då passade ja på att filma henne haha ni ska bara se. *asg*  Hon visste inte heller om att jag filmade henne heller.
 


Efter jobbet bar det iväg hem och byta om till träningskläder, sedan drog ja till Anna som skulle köra. Det var mkt skönt att röra på sig lite faktiskt fast träningvärken var kvar sen i lördags. haha
Sen hem och duschade och käkade lite kladdmakaroner och hemma gjorda biffar som min underbara älskling hade sparat åt mig=) Tack älskade<3
Nu ligger ja i sängen och har precis kollat klart på en film mkt bra var den Bride Wars heter den:) Här har ni trailern, rekommenderar den mkt se värd:P



Puss & Kram
//Mallan<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0