Dags igen.

Idag så började jag jobba igen efter en veckas semester som var sjukt kort och gick för tok fort:(Jag jobbade idag klockan 14.oo-20.30 med Jenny sen drog vi iväg och solade lite det var grymt skönt, det var väldigt behövligt med.. Nu gör ja inte så värst mkt lider fortfarande av träningsvärk och blåmärken här och där sen i lördags kan inte fatta att man kan få sån här jäkla träningsvärk det tar ju dö på en haha.. Men de går väl över hoppas ja;) Men man får en väckarklocka till sig att man inte tränat på ett tag så nu måste jag verkligen komma i form igen och få upp konditionen som man tappat, inge vidare faktiskt. Men det är bara och kämpa på.



Dags att sova nu ska upp tidigt imorgon och jobba börjar 7.oo till kl 16.oo lång och jobbig dag.. Får föresten sova själv ett tag för älsklingen kommer inte hem förens 02.oo inatt för att han jobbar, kommer inte träffa honom någe imorgon heller för då börjar han fyra och jag slutar ju fyra:'(

Take care everyone(k)
NattiNatti
Puss & Kram
// Mallan<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0