Grillning<3

Nu har jag gjort mig klar för att bege mig till minn underbara vän Kakan<3
Blir lite grillmys och festande för endel. Älsklingen min ska med oxå jätte kul och vara med honom med innan man far iväg, men det hade även varit grymt skönt att bara vara hemma och mysa med älsklingen med men hade ju redan sakt att vi skulle komma så de känns inge schysst att banga. Blir nog kul:)
Shit va magen vrålar är skit hungrig känner ja och vi kommer väl inte käka förens vid åtta nio om vi har tur.. Måste nog kanske slänga i mig någe innan avfärd.
Jag har klippt Stoffe idag med vart så fint så, han vart nöjd och det är ju huvudsaken de. Jobbade till klockan tolv idag sen somna jag när ja kom hem var helt slut. Efter det så fixade ja och Stoffe lite med tvätten, så nu har ja lite mera ren kläder till resan och det är ju ett plus de.

Imorgon bär det av äntligen, som man har längtat. Ska bli såå skönt. Men kommer sakna min älskling:(




Kommer sakna dig älskling<3<3 Obs mkt gammal bild:) hihi

Nä ni dags att fixa lite sen dra iväg:)
Tack och hej hoppas ni får en trevlig helg
//Mallan<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0