Kvicksund-Gropptorp.

Då har man matchen avklarad, det gick sisodär 0-0 vart det men är grymt besviken att vi inte satte våra chanser.
Mina hörnor var helt perfekta men inte en kotte som kunde få in dom i mål mkt synd. Men tur att vi höll nollan iaf. As bra tjejer. Dom hade oxå väldigt bra målis och försvar som vi med hade. Men de vart iaf 1poäng vardera i serien. Nästa match kommer inte jag kunna vara med för då är jag ju i Turkiet, då spelar vi mot Julita jag hoppas tjejerna kämpar på som vi gjort dessa matcher. Skulle vara härligt med en vinst faktiskt. Önskar er all lycka i den matchen. Kommer hålla tummarna för er.

Imorgon så ska jag på synundersökning klockan 11.oo inget ja ser framemot men behöver verkligen mer linser så det är bara att pallra sig dit och kirra de.
Efter det så ska ja fixa lite till resan och kanske ner till värmbol och hälsa på mamsen.



Take Care sötisar
// Mallan<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0