Nattuggla.

Idag har jag jobbat till fyra, sen iväg på träning det va grymt skönt:) Efter det så vart det duscha och äta. Satt lite här och snackade med folk på msn ett tag. Sen fick jag ett ryck med att börja plocka undan och greja här hemma, vek tvätten, plocka ordning i min stöckiga garderob, fixa lite disk och gjorde rent i badrummet det behövdes vill jag lova såg ut som ett bombsnedslag hos mig och stoffe vet inte va vi tänk på. Så imorgon blir det nog städ om det inte blir allt för fint väder då pallar ja inte de. Då kanske det blir på torsdag istället. Men ofta man får ryck kl: 21.00 och är klar typ nu. Ja vet jag är lite tokig ibland, Nu känner jag att jag är sjuk trött i kroppen så ska nog gå och lägga mig tror ja så jag orkar morgondan. Ska nog busa lite med Annisen imorgon med:) Ska bli skoj. Nä ni kära läsare nu måste jag nog lägga mig.



Godnatt med er!
// Mallan<3<3




Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

SV: Ja, det är den :)

2009-08-12 @ 14:22:20
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0