Norris.

Idag vart det en tur till Norris med Annisen, hittade tre grejer på rean hade ju inte tänkt köpa någe men självklart så hittar man någe som man fastnat för. Var mkt nöjd med inköpen, tur att det var rea;) Det gillar jag hihii.
Alla tre plaggen kommer ifrån Cubus på rean billigt och bra.


100kr                                                  100kr                                             50kr

Efter Norris vart det en liten fika hos mamma, sen vart jag och Anna super hungriga och då vart det mc donalds. Så då tog vi med oss det hem till mig och käkade det och kollade på i taket lyser stjärnorna, Anna ville se den så då kollade vi på den.
Efter filmen så drog vi och kollade på fotboll Ksk-Värmbol spelade på backavallen och bror min spelar i Ksk så hejjade på dom. Men det gick inge vidare för dom för dom förlora med 2-0 det var synd de:(




Tack för idag Anna:)

10dagar kvar till värmen..

Puss & Kram
//Mallan<3<3







Kommentarer
Postat av: Anna

Tack sj hjärtat mkt trevligt:D<3

2009-08-12 @ 23:56:26
Postat av: mallan<3<3

Aa och de måste vi göra fler gånger<3<3 Mys<3

2009-08-13 @ 00:01:00
URL: http://maaliinjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0