Ont.

Ja ni idag har jag så sjukt ont i hela kroppen. Träningsvärken är skit just nu kan knappt röra mig. Ont i nacken så att man håller på att dö, armbågen är svullen ont i fötterna som in i bomben. Jag tycker verkligen synd om mig just nu:( Men så är det när man inte tränat ordentligt på ett tag.
Vi hade ju cup igår på stalls backe. Det gick väl sisodär vi kom sist av fyra lag:( vilket var surt men men alla ville bara hem va inge kul alls att spela. Ingen va på topp dom sista matcherna vi var trötta och slitna. Men de va kul att vi fick 4e pris, och ett stort grattis till våran målvakt Catten som vart utsedd till cuppens bäste målvakt:)
Efter cuppen så orkade ja inte alls mkt var bjuden på fest hos Catten, och älsklingen ville att ja skulle med till Norris på bilträff. Men ja palla inget av de så det blev en kväll här hemma för mig själv kan säga att det var grymt skönt:) Men är fortfarande idag sjukt trött. Ska kanske iväg och fira lillebror idag. Inte för att orken finns men va gör man inte för sin käre bror:)

Imorgon börjar jag jobba igen, inget jag ser framemot:( Skulle hemskt gärna vara ledig ett tag till.

Nu är det bara 20dagar kvar tills jag lämnar Sverige och drar iväg till Turkiet gu så man längtar.:)



Puss & Kram
//Mallan<3<3


Kommentarer
Postat av: Anna

hihi jag längtar med ska bli helt underbart<3<3<3<3

2009-08-02 @ 11:41:40
Postat av: mallan<3<3

Om det ska shit va ja längtar:)<3

2009-08-02 @ 21:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0