Skön Helg.

Fredags så vart det lite grillning och mys hos mor och far mkt trevligt var det<3 Tack raringar:)
Sen vart det lite öltält träffade lite folk där, sen bar de vidare till statt en sväng sista halvtimmen. Men de va sisodär där. Efter det så blev det raka vägen hem och sova gu somna på engång va inte dåligt rund om fötterna shit inte varit så ja vet inte hur längesen va ett tag sen iaf. Och ja mådde ju som ja förtjänade igår. Mådde så sjukt illa men de blev bättre sen med en kyckling tallrik och lite sol och bad med Anna och Pillan i Broby:) Mkt trevligt och grymt skönt att inte bara vara hemma och löka i de fina vädret. Efter det vart det mys med älsklingen med tacos och lite film terminator mkt bra film faktiskt;)
Idag så vakna ja vid åtta som ja ställt klockan på, började packa allt jag skulle ha med mig sen bar det iväg till Anna och vi drog iväg till Kvantum för att handla lite snacks och krubb. För vi skulle till stranden så det blev Lyttersta as härligt var det inte ett moln på himelen. Efter den fina dagen så drog vi till marmorbyn för att spela matchen mot Floda och jag invigde även mina nya skor jag köpte i fredags;) As bra gick de att spela i dom, dock lite skoskav från mina gamla pjuck. Men sånt får man väl ta, men ja hoppas att de inte blir mer skoskav nu pga dom nya så får hålla tummen för att de går bra och träna i dom tisdag och torsdag. Tillbaks till matchen vi vann iaf med 7-0 mot Floda grymt bra allesammans<3<3 Älskar verkligen oss när vi spelar så här bra det är så grymt kul med:) All beröm till oss. Tycker verkligen synd om er som skada er på matchen, krya på er<3<3 Ni som spelade så bra.

Nu ser jag att jag har visst bränt mig lite ajaj. Är lite röd här och där hoppas de lugnar sig lite, känner att de hottar i kroppen min just nu.

Puss och Kram
// Mallan<3<3


Lägger upp lite bilder senare:) Eller på facebook



Kommentarer
Postat av: Hanna

Yeh! Grymt kul att spela. och vi va as bra!!



Haha, kan förstå att de bränner lite. 2 dagar i solen :p



Ha de så bra bruden! Puss och kram <3

2009-08-10 @ 15:55:16
Postat av: Emelie Talvis

sv: tack :) såg dig i öltältet i fredags =P

2009-08-10 @ 16:02:42
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: mallan<3<3

Sv: Emelie. Aha gjorde du? inte såg ja dig inte du skulle kommit fram o hälsat;) hihi. Va lite rund om fötterna.

Jo du Hanna Vi va grymma;) Jo du 2dagar var de värt grymt skönt vill jag lova bäst o passa på när värmen är här;)

detsamma raring<3

Puss o kram

2009-08-10 @ 21:26:44
URL: http://maaliinjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0