tudiloo.

Nu sitter jag här, ute ser det varmt och skönt ut. Jag gick upp klockan tio och gjorde mig iordning så nu är jag klar. Väntar på att mamma ska höra av sig har försökt få tag i henne men hon svarar inte. Så hoppas hon ringer snart så vi kan knalla ner på stan en sväng och titta lite:) Även boka tid till synundersökning för linser.  Mina är slut nu har ju bara ett par kvar och dom ska ja använda på söndag på matchen så de är lite tajt med de just nu. Ska även kolla om de finns någe fint som man kan ha på sig ikväll. Ska festa ikväll så har ingen aning om va man ska ha på sig alltid ett problem haha.

Nu ringde hon så nu ska ja ner på stan en sväng:)
Ha det bra
Puss & Kram
//Mallan<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0