Välkomna till min nya blogg!

Ja som ni ser så har ja skaffat mig en blogg har tänkt på det nu ett bra tag men har inte tagit tag i det förens nu. Men som man säger bättre sent än aldrig.

Min dag började inte så bra min chef ringde på morgonen och bad mig komma skriva under några papper om varsel eller va man säger. Så mitt vikariat kommer ta slut om ca en månad känns skit vill ja lova inge skoj alls. Men va gör man bara & bita ihop och ta nya tag. Tur är ju det att man har en fot i dom andra husen på igelkotten, men det känns pissigt & börja om som timvikarie igen. 
Men sånt är livet. 
Efter jag varit hos chefen så träffade jag min storebror på stan vi skulle se om vi hittade någon present till farsgubben som fyller idag & vi hittade en aftershave och deodorant som luktade helt okej & ett roligt kort haha. Så hoppas han blir glad men det tror ja. Nu är man hemma & sitter & funderar på allt & ingenting.

Väntar på Pillan att hon ska komma hem vi ska ta oss en promenad upp till willys & handla lite mat. & ikväll blir det bara lugnt, jag & Stoffe ska göra hemma gjord pizza ikväll & det skulle tydligen Micke & Pillan med haha vilket sammanträffande så vi skulle göra sällskap idag till willys. 
Annars ikväll så blir det bara till & slappa ser verkligen framemot det var längesen man bara var hemma & inte gjorde ett skit så det ska bli skönt faktiskt. Har även lovat min älskling att ja ska dra ner på festandet nu ett tag har varit väldigt mkt på senaste tiden så känner även ja att jag behöver det & nu har jag ju börjat ta tag i det förbannade körkortet & det är väl på tiden eller va säger ni mina underbara?? haha..

Nä nu ska ja ta & göra lite nytta känns så skönt att skriva av sig lite:) 

Pusss & Kram på er 
Mallan<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0