Hair Color.

Det är redan slutet av denna helg söndag ännu engång. Va ska man göra idag som denna då?? Ser ut som det är fint väder ute.. Härligt.. Blir nog någe av detta inlindes åkning elr fiska någe av de blir det nog.. Men de visar sig..Jag är iaf uppe med tuppen idag, vaknade vid nio och var hur pigg som helst så jag orkade inte ligga i sängen så gick upp och kollade lite på internet och skriver lite här:) Visst har man blivit bättre på och blogga nu iaf;) hehe
Jag är så trött på mitt hår vill ja lova vill få ur denna svarta hårfärg är så trött på denna färg juste nu fast ja tycker endå om den.. Jag har ganska ljus hårbåtten så de blir så ful utväxt så man kan spy. Så jag ska försöka få ur denna färg och färga en annan färg funderar på denna färg lite mer ljusbrunt och ha i några slinger som ni ser på bilden här nedanför dock äre bara med ljusbrund dock inga slinger på denna bild. Skulle de vara fint på mig? Eller ska jag har någon annan färg?? Va tycker ni?? behöver lite hjälp;)

Obs: en mycket gammal bild på mig:) ca 5år sen hehe



Min hårfärg just nu.




Dags att göra lite nytta nu:)
Take Care
Vi hörs!
Puss & Kram
// Mallan<3<3








Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är jättefin i den färgen du har nu, men om du skulle färga om de så skulle du nog passa i lite ljusare som sakt. Inte sådan färg som på första kortet utan lite ljusare ändå tror ja.. Skulle nog vara jättefint^^

2009-07-26 @ 14:13:25
Postat av: Mallan<3

Tack så mkt=) tror de blir någe i den stilen.. Får hoppas på att man passar i det:)

2009-07-27 @ 13:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0