Green.

Tack Hanna för alla fina kommentarer:) Är så kul att få läsa lite kommentarer på bloggen. Vet ju inte riktigt vilka som läser min kära blogg;) så va inte rädda att slänga in en kommentar till mig bara kul att läsa:)

Nu är äntligen dom långa turerna av denna vecka över as skönt imorgon jobbar jag bara en kortis tur 07.30-12. Det va väldigt längesen man jobba en sån kort  tur:)
I helgen vet ja inte riktigt va man ska hitta på bara ta det lugnt tror jag.. Städa måste vi väl göra med tråkigt men sant de måste ju göras med så stoffe & ska ha en städ dag i helgen så hoppas de blir dåligt väder någon dag i helgen så kan man passa på & städa.. Inte så kul att städa när det är fint väder.

På min semester blir det nog Grönan med Sälen & hans tös & Stoffe så det ska bli skoj:) Ska även köpa mig en laptop äntligen:) Vill så gärna ha en så det ska bli väldigt skönt att ha en egen så man slipper sitta vid Älsklingens dator:) Så ska ja nog köpa innan vi drar iväg till grönan:)
Vet dock inte när de blir men nångång nästa vecka iaf.




Nä ni raringar dags att kolla lite på tv & fixa lite här hemma:)
Puss & kram
// Mallan<3<3


Kommentarer
Postat av: Hanna

hehe, de var så lite så.. kul att läsa vad du skriver på bloggen ;)



och de var grymt roligt att träffa dig idag! Länge sen. alltid lika roligt! Hoppas du får en bra helg! 'kramar om' <3<3<3

2009-07-25 @ 00:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0