Bio.

Nu är äntligen min tuffa jobbar vecka över. & idag är jag äntligen ledig vilket ja verkligen behöver är så grymt slut i kroppen. Är även ledig imorgon tisdag med mkt skönt.
I lördags jobbade ja till 20.30 sen bar det iväg till Pernilla på lite party det blev bara ja, Anna & Pillan dom andra girlsen kunde inte det va mkt synd men vi hade grymt kul som alltid:) Dansade gärnet & spillde lite cider här & där haha sen bar det iväg till statt & mkt dans vart det där med:) Sov över hos Pillan vi somnade inte förens vid kl 03.oo & jag skulle jobba kl: sju tokig ja är men det gick bra & jobba fast jag var så grymt trött.. Jobbade enda till kl 16.oo sen bar det raka vägen hemåt & ja sov till sju. Sen kom älsklingen hem med en kycklingpizza till mig mkt gott vill ja lova:)

Tack för en kanon kväll i lördags<3 Bilder kommer senare:)

va händer för min del idag då?
Ska nog dra iväg ner på stan en sväng & kolla lite, idag är det iaf lite bättre väder så det är ju skönt de:) Så får se hur länge det håller i sig.
Ikväll så ska jag & älsklingen gå på bio med min lillebror Tobias:)
Vi ska överraska honom med lite Ice Age 3. Hiihi
Idag blir det nog lite grillning med älsklingen ska bli smaskens:)

Grattis i efterskott Dessan & Alec som fyllde år i torsdags:)
Hade inte uppdaterat min blogg på några dagar så bättre sent än aldrig:P




Pusss & Kram
// Mallan<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0