Ojoj.

Dagarna går som på räls dom bara rinner iväg de går så fort.
Ja va har hänt i i veckan & helgen?
Jag har åkt mkt inlinds vill ja lova mkt kul:) Fast ramla om kull i söndags & skrapa upp mitt vänstra knä inge vidare kul men men sånt man får ta när man inte använder alla skydd:P
I söndags så var jag på bio på Transformers en mkt se värd film kanon bra var den så se den om ni ska se på nån bio den va kanon bra:)
I måndags bar det iväg till norris & jag shoppade en del, ett par jeans, en blå klänning, lila klänning, capribyxa svart, ett par liknande hermes byxa fast inte riktigt haha:P jag köpte även en fläkt & en tvättställning:)
Igår så jobbade jag till 16.oo sen bar det iväg till träningen & vilket väder det va igår då shit det bara oskade & spöregnade men det va väldigt skönt när man endå jobbar. Så det var härligt.
Just nu sitter ja här, jag gick upp vid 10 ungifär skönt med sov morgon faktiskt. Ska ju snart iväg & jobba börjar kl:14.oo-21.oo mindre kul:( Denna vecka är en jobbig vecka jobbar från tisdag & enda till söndag men det är bara att bita ihop & köra på:)

Transformers!


Puss & Kram
//Mallan<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0