Onsdag.

Jag gick upp vid halv elva & ringde till vårdcentralen så dom ska ringa upp mig ca 11.45 ska höra med dom ang vaccination innan resan till turkey:) Ni vet den där som går på tv hela tiden, twinrix;)

Idag så händer det inte allt för mkt i mitt liv börjar jobba kl 14.oo-21.oo så hinner inte göra så mkt. Kanske dra iväg & sola skulle vara skönt men får se hur de blir med det hehe.

Igår hade jag en hel dag med älsklingen riktigt mysigt vill ja lova. Vi tittade i lite affärer & vi var inte hemma förens kvart i sex så ca 4-5timmar så var vi ute i det härliga vädret. :)
När vi kom hem så gjorde vi iordning hemma gjorda hamburgare det va riktigt gott vill ja lova. Sen tittade vi på film & myste det va grymt skönt. Så det vart ingen inlinds åkning för min del igår men det kommer väl fler gånger:)


Dags att äta lie frulle elr lite lunch får se va det blir;P
Pusss & Kram
// Mallan<3<3


Kommentarer
Postat av: Anna

På torsdag blir det nog inlines, om du kan :D pusspuss hjärtat<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-07-15 @ 20:41:36
Postat av: Anonym

Okej ja jobbar till fyra då=) Så efter de isf:P Pussssar<3<3<3<3<3<3<3

2009-07-15 @ 21:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0