Saknar<3

Gud va veckorna går och ja jobbar som en tok känns som det är det enda man gör nu för tiden har inte tid till mkt inte..:(
Jag saknar mina underbara fotbollskamrater & dom härliga träningarna, shit va man känner sig lat när man inte tränar så mkt nu när det är uppehåll från fotbollen. Känns som tiden & orken inte finns där:( Måste skärpa mig & nästa vecka drar fotbollen igång igen & det ska bli grymt skönt=) Så har man en veckas semester oxå bättre kan de inte bli =)
Helt pank är jag med stackars mig:( men tur att man får lön på måndag:) hihi







Saknar er mina underbara vänner<3<3


Puss & Kram
// Mallan<3<3


Kommentarer
Postat av: Hanna

ja, det ska verkligen bli sjukt roligt att träffa alla igen!!



love <3<3<3<3<3<3



2009-07-23 @ 17:42:43
Postat av: Mallan<3

Aa det ska de bli:)



Love<3<3<3<3

2009-07-23 @ 19:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0