Tisdag.

Bion igår var helt okej & rolig. Tobias tyckte den var jätte bra så det va ju tur det=)
Igår så blev det lite röjj här hemma stoffe städade oså jag plockade ner min dator & ställde upp den på garderoben, onödigt att den ska bara stå & ta en massa onödig plats när den endå inte funkar som den ska. Så bort med den ett tag.
Efter bion så hade ja & älsklingen lite myskväll, vi grillade & kollade lite på tv mkt mysigt<3<3
Jag är sjukt sugen på att köpa mig en bärbar dator så det ska jag nog ta & göra med:) När man kommer iväg till Norris då ska jag nog köpa mig en.

Idag är det tisdag & jag är ledig idag med det är grymt skönt.. Jag & älsklingen ska sätta upp lite hyllor så vi ska köpa lite skruvar, vi ska även ner på stan ensväng & upp till möbelhuset & kolla på lite nya grejer som vi är sugna på vi är så trötta på att det ser ut som det gör här hemma så lite ändringar skadar ju inte med lite möbler & grejer.. Men vi har inte råd att köpa någe det blir kanske i slutet på månaden elr ja när de nu blir man måste ju ha pengar också:)
Om vädret håller i sig så blir de kanske inlindes åkning med tjejerna ikväll så får se hur de blir..:)

Mina snygga inlindes:)







Pusss & Kram
// Mallan<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0