Tralalaa.

Igår va man ute på sjön igen så grymt skönt och avslappnande med trevligt sällskap.. Rekomenderar det varmt..
Idag så har jag varit iväg en sväng och handlade lite frukost och hämtade ut mitt paket från Ellos. Sen bar det iväg hemåt. Är jätte nöjd med mina köp, passar som ett smeck;)
Idag vet ja inte va som händer hade velat åka till norris men tror inte det blir så:( För jag vill ju ha med mig älsklingen så man väljer en bra laptop:P är ju inte så duktig på sånt så vill ju att han ska med dit annars så får vi dra iväg dit imorgon om det inte blir idag, skulle ju vara skoj och ha en heldag tillsammans. Han ligger fortfarande och sover så ska nog ta och väcka honom klockan är ju ganska så mycket nu.. Så det är nog dags för det hehe.
Annars så händer det inte så mycket för min del idag bara ta det lugnt och slappa isf. Kanske köpa mig avfärgning elr någe så man får ur denna svarta färg eller va man nu ska göra:P haha



Ha de bra
Puss & Kram
//Mallan<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0