Äntligen fredag.

Just nu så sitter ja här & väntar på att tvätten ska bli klar, sen ska ja till konsum & handla lite.. Efter det blir det jobb som gäller börjar kl 13.oo. Inte så kul men de går nog bra jobbar ju med dom bästa så kvällen kommer nog gå fort hoppas ja:) Vi ska äta tacos ikväll så vi gjorde en liten knytis.. Ska bli smaskit..
De vart konstigt denna helg ja jobbar ikväll & imorgon kväll sen är ja ledig söndag måndag, det är ju skönt men synd att det är två kvällar på raken.. Men det ska väl gå det kommer nog gå fort de med:) sen är det ju match på söndag mot Julita jag hoppas det kommer gå bra.
Det är ju så tråkigt väder ute vill ju ha sol & värme.. Tycker det har varit lite väl mkt blåsigt & regningt så det är as trist:( Blir bara deppig av detta väder:(

Det är ca 78 dagar kvar tills vi drar iväg till Turkiet gu va ja längtar, synd att inte Pernilla & bror ska med längre dom bokade av, så det blir bara jag, Anna, mor, far & mina små bröder.. Men det blir nog skoj det med ska bli väldigt skönt att åka härifrån en vecka till värmen:)


Denna bild är från förra året då jag & mamma var i Turkiet vi bara låg på stranden & solade & kopplade av mkt skönt fast lite annat gjorde vi ju med hehe:)

Nä ni dags & fixa lite med tvätten!
Ha det bra
Pusss & kram
// Mallan<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0