Barnvakt.

Idag så har jag varit barnvakt åt min systers barn hur goa & snälla som helst.. Tog med mig dom till lekparken & där var vi i ca 2timmar gick jätte bra.. Sen gick vi hem till syrran & va där tills dom skulle komma hem så satte igång en film till dom små liven dom tittade en stund sen var det full rulle igen shit ett tag vare lite jobbigt men det gick jätte bra endå=) Kommer garanterat passa dom mera.. ;)



Hur har min helg sätt ut då?
fredan bestod av jobb började kl ett, fick jobba med min kära mor då det händer ju inte allt för ofta & det gick jätte bra som alltid annars:) Vi käkade tacos med mkt mumsigt vill jag lova..

Lördan jobba jag oxå kväll med min kära arbetskamrat Jenny gick jätte bra så kvällen gick fort.. Sen var de bara & kila hemåt & göra mig iordning, sen bar det iväg till Sälen & där var min underbara pojkvän hade mkt trevligt vart en stund på öltältet med men där var vi inte kvar så länge va dö trist så jag & stoffe drog iväg hemåt..

Söndan så laddade man för matchen mot Julita, och det gick jätte bra för oss vi vann med 5-0 as skönt & riktigt kul var det att spela med alla var kanon duktiga & bra stämning var det med.. Vi är bara bäst helt enkelt hehe;)
Hoppas vi spelar lika bra på dom två sista matcherna vi har kvar..



Imorgon så fyller lilla Gabriel 3år så efter jobbet så ska jag dit & fira honom lite:)


Pusss & Kram
// Mallan<3<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0