Bra Helg.

Jag har haft en bra helg återligen..
I fredags så var de tänkt att man skulle gå på bio men de visade sig att den inte gick då så får ta de nån annan dag. Så jag var hemma med älsklingen & Lillebror, gjorde iordning tacopaj & kollade på film mkt mysigt..
Igår va jag & kollade på studenterna från linden gymnaset som tog studenten min lillebrors flickvän tog studenten så slängde på henne en flaska Asti & en liten geting med studentmössa.. Sen bar det iväg ner på stan en sväng, vill ta studenten igen fan va kul de va så vart lite avis på dom som hade så kul på flaken haha..Härlig känsla att ta studenten..
Sedan hem & gjorde sig iordning sen bar det iväg till bie, firade Stoffes kompis.. Mkt trevligt..Det va mkt hattande hit & dit men tillslut så kom ja till raringen Anna som hade fest & där hade jag grymt kul=) sedan vart det statt & dans för hela slanten tack mina underbara kalas pinglor<3<3
Dock så kommer ja inte ha mina höga skor nevah shit har as ont i mina stackars små fötter fått blåsor & det gör så jäkla ont nu att gå:( Så tycker synd om lilla mig.. Men som sakt man får skylla sig själv.. Är man full & knäpp så är man kan inte hjälpas att man inte tänker som man ska hahahahaaaa..Men min underbara pojkvän tog hand om lilla mig när ja kom hem han tappade upp ett bad så ja kunde doppa fötterna där i det va grymt skönt vill ja lova kändes som det koka i hela fötterna ajaj.. Tack älskling du är underbar<3<3
Bilder från helgen kommer när ja fått tillbaka min kamera av Hannisen den råka visst hamna i hennes väska haha.. Så de kommer upp ikväll elr imorgon kanske elr i veckan hihi..
Idag va händer idag som denna? Ska iväg & beställa pizza snart väntar på raringen som ska följa med & beställa pizza så sitter & väntar på henne att hon ska bli klar;) hehe
Sen ikväll tror jag det blir fotboll ska kolla på Vingåker- kaik som spelar idag så det ska bli kul att träffa brudarna sen med som ska med & kolla på fotboll<3<3




Älskar denna låt just nu den äger:)
Håller ni inte med??;)

Tack brudar för en kanon kväll igår<3<3

Pusss & Kram

//Mallan<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0