Hur har min helg varit.

Fredags var det hur kul som helst kunde inte bli bättre hade grymt kul hemma hos Ina.. Riktig lyckad fest vill ja lova;) Bilder kommer senare..
Lördan mådde man inte så bra hade jordens huvudvärk men sen så gick ja ut i det fina vädret & träffade på mor & Jenny dom var barnvakt, så satt ute i solen ett tag mkt skönt.. Sen bar det iväg till & köpa pizza as gott..mums.. måste ju få unna sig nångång ibland:)
Jag va sjukt trött men knalla endå över till Catten som hade lite fest men ja höll mig nykter & begav mig hemåt när brudarna skulle ut & dansa på statt.. Det va en mkt trevlig kväll där med=)
Söndagen vart bara softar dag mkt skönt kommer inte riktigt ihåg va ja gjorde mer men det va typ det.. hehe...
Denna vecka har ja inte gjort så mkt mest jobbat & slitit.. & idag har ja planerings möte på jobbet 12.oo-16.oo inte så kul att gå på det på sin lediga dag, men det blir ju lite mer pengar iaf så får väl tänka så;)
Imorgon så har jag tvätt tid 12-17.oo jätte kul elr inte ursch va tråkigt..

Ta hand om er!
Pusss & kram
// Mallan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0