Bättre.

Gick upp klockan 09.30 idag åt lite frulle & ringe min kära mamma, vi bubblade lite.. Ska på utbildning idag inge skoj kommer inte ihåg vad de va för utb det är en annan femma haha..
Så då ska man på det i duveholmsaulan kl 13.oo-16.30 sen iväg till jobbet & jobba till halv nio vilket ja inte ser så mkt i framemot men men..
Känner att min hals har blivit lite bättre så nu är ja iaf lite happy..

Jag längtar som bara den tills jag drar till Turkiet ska bli så skönt & komma ifrån den här hålan.. Men vi åker inte förens v.35 så det är ca 21veckor kvar tills dess:( men hoppas det går fort tills de blir v. 35 hihi
Fint väder ser det ut att vara idag solen skiner iaf=) Härligt
Hit ska vi åka Kemer..Förra året va ja & mamma i side i Turkiet men i år blir det Kemer ska bli intressant & se hur dom har det där:)
Vårat hotell =)




Dags att göra mig iorning nu
Ha de bra Pusss & kram
Mallan<3<3


Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Skönt att åka utomlands!:)

2009-03-25 @ 19:52:22
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Mallan<3

aa faktiskt=) ska bli riktigt skönt:D

2009-03-25 @ 21:01:53
URL: http://maaliinjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0