♥♥♥Kristopher♥♥♥

Har inte bloggat nu på hela helgen men nu ska ja försöka uppdatera lite mera.. Min helg har varit helt okej fredags bowlig & tacobuffe med laget vilket var mkt trevligt..
Lördagen bestod av cup I Valla vi kom tyvärr tvåa pga en piss domare som inte kan dömma ordentligt, vi hade en som var skadad på plan men han blåste inte av så Valla körde bara på & då vart det mål.. & det värsta var att han sa att det inte var någon huvudskada omg va är det för fel på han.. Så tyckte inte alls det var rättvist att Valla vann det skulle ha blivit oavgjort.. Men som sakt vi i Gropptorp får inte så snälla dommare tyvärr de ska alltid döma åt det andra laget. Inte så rättvist inte.
Sen när ja kom hem så var jag helt slut la mig på soffan & somnade en blund, mådde inte så bra jordens huvudvärk & halsont som ja nu haft enda sen torsdags som aldrig värkar ge sig.. Men sen va ja tvungen & ta mig en dusch & då piggnade jag till.. Så jag följde med Pillan till Brorsans 25års fest med lite om & men, hade inte så stor lust att bara sitta hemma & vara sjuk & tycka synd om sig själv så ja följde med. Det va mkt trevligt där.. Sen ville Micke hem & sova så då tog vi taxin hem. Så då var det bara till & lägga sig när man kom hem shit va jag var slut i hela kroppen somnade på engång vill ja lova..
I söndags tog jag det bara lugnt & led av träningsvärk, halsont & huvudvärk..
Så det va denna helg det med & nu är det måndag & va har man gjort idag då? Tänkte ta & beställa lite kläder så det ska ja fixa snart har valt ut lite saker som ja är sugen på att köpa:)
Har typ nyss kommit hem från banken & pratat om pantionssparande & shit va boring det va.. Fixade mig även ett Visa kort så det kommer i slutet av denna vecka:)
Lägger upp lite bilder på det jag tänkte beställa lite senare ska kolla lite till först:=)
Nu är man själv hemma igen=( stoffe är & jobbar, trist att sitta här själv.. Har ju mina kära vänner på msn som man kan bubbla lite med oxå så då känner ja mig inte så ensam=)

Här kommer iaf lite bilder från helgens bravader..

Discobowling & Tacobuffe med laget!

 





Tack för en trevlig kväll allesammans =)



Sonny & Brorsans 25års fest!


 

Tack för denna kväll med det va jätte trevligt & mkt skratt haha

Nu är det dags att fixa lite käk & titta lite på kläder..
Hörs senare:)
Pusss & Kram Mallan<3

<3<3Älskar Min Kristopher<3<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0