Fortfarande sjuk.

Min dag idag har inte varit nån höjdare har bara legat & degat framför datan & kollat på en del filmer.. Vart inte någon träning för min del idag vilket känns jäkligt pissigt, men va gör man kan ju inte träna när man är sjuk så det va bra att ja stanna hemma & kurerade mig från febern! Men ingen bättring idag inte=( Synd om lilla mig...

Dessa filmer har ja kollat på idag!


    

Tittade på Grease shit det va längesen man såg den.. haha
Sexdrive tyckte ja va sisodär man förstog nästan på engång va som skulle ske ganska lik road trip.
& nu har ja precis kollat klart på Australia var en mkt bra film tycker ja.. Rekomenderas att se=)
Saknar dig Stoffe känner mig väldigt ensam just nu vill ha dig här hos mig..

Tace care <3<3
// Mallan <3


Kommentarer
Postat av: ina

Krya På Dig Gumman <3

Hoppas Du Blir Bättre Snart !!

PUSS <3<3

2009-03-18 @ 10:56:08
URL: http://inaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0