Helgen.

Fredags så färgade ja håret elr Anna hjälpte mig med det & vi hjälptes åt både ja, Anna & Pillan så vi vart svarta & fina i skallarna;) Efter färgningarna så drog vi till Catten som hade lite fest..  Mkt Trevligt.. Tack för det tjejor<3<3

       

   


Lördan: Började med att jag & Anna drog iväg & solade för första gången i år gud så skönt det var=)
Sen var det bara raka vägen hem & göra sig iorning för fest.. Det började med att Anna kom hit & vi gjorde oss iordning tillsammans mkt trevligt.. Sen kom sälen & Fia & hämtade oss det va riktigt snällt av dom=) Så då drog vi iväg på lite förfest hos Danne.. Sen bar det iväg till 30års festen som Henke hade mkt kul var det.. Men tror jag lägger ner drickandet ett tag nu framöver, har kommit på att alkohol är inte så bra för mig känns som det förstör så mkt.. Så ska inte dricka mig stup full bara med motta isf & man kan faktiskt ha kul utan alkohol med som i fredags då va ja spik nykter & det va riktigt skönt.. Orkar inte mer...
Men det var roligt i lördags iaf=)=) Tack för denna härliga kväll!!!

Grattis på 30års dagen Henke!

             


Söndag: 
Vaknade ja inte förens vid kl: 14.oo shit det är inte likt mig att sova så länge haha.. Väckte sedan älsklingen & fråga om han var sugen på pizza så ja beställde det till han & mig gu så gott det är när man är bakis & skakis.. Tog det bara lugnt & var med min älskade & vi tittade på wipeout & Beck & myste.. Gu va ja älsklar dig Stoffe du är mitt allt..

Måndag= sjuk: Min dag var bra till en början idag tittade på filmen Den man älskar den va hyfsat bra, men sen gick de bara ut för, började jobbet kl 16.oo jobbade med mamma så hon skickade hem mig vid 19.15 ikväll & så skulle ja vara hemma imorgon så mamma bytte till dag så va vi tvungna att fixa in nån till kvällen. Så ja kom hem vid ca halv åtta tog tempen & visst jag har feber fyfan säger ja bara vill inte vara sjuk & bara ligga hemma & tycka synd om sig själv:( men men.. & nu sitter jag här i min ensamhet & lyssnar på musik.. Har somnat lite då & då men går inge vidare känner av att stoffe inte är hemma så ja kan inte sova så bra då:( 
Har varit lite dålig på att blogga på sistone men det har varit så mkt nu denna helg så har inte haft så mkt tid & ork med det just nu. Hihi

Nu är det dags att kurera mig!
Men tack för en hel kul helg allesammans=)
Lägger upp fler bilder från helgen på bdb & min facebook när ja orkar hehe

Natti natti //Mallan<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack själv vännen!! <3<3<3

Inte roligt att va sjuk! Krya!!



Ta hand om dig sötis! love you..

Puss och kram <3

2009-03-17 @ 16:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0