Just nu är jag riktigt trött.

Började jobba 6.45 idag & min dag gick i ett vill ja lova hann inte sitta så mkt & ta det lugnt inte nej då, det larmade hela tiden på den där larmtelefonen, så ibland vill man bara kasta ut den genom fönstret. Så trött kan man bli på vissa ibland. Men dagen gick fort iaf så det va ju posetivt.
Yehoow då är resan bokad till Turkey=)

Träffade Anna & Pillan på stan sen efter jobbet, köpte mig två par linnen på Jc rosa & typ grön aktig fina så, köpte även hårfärg det är ju dags att färga ser ju ut som en ja jag vet inte vad flintis i skallen haha så det ska göras ska bli skönt att bli av med utväxten ser för taskit ut.. Handlade även lösnaglar, ögonskuggor & nån ögonbrynspenna & en rosa ja va man nu skulle göra med den det är en annan femma om det blir fint men det tror ja allt=) hihi Sen va vi på systemet med & handlade in lite till helgen (lördag) så det är skönt & ha det gjort..

Här är lite av det ja köpte idag:

   



Hårfärg: Åhlens 95kr
Lösnaglar: Åhlens 100kr
Ögonskuggor: Åhlens 179kr
Eyebrown Lift & Define: Åhlens 99kr
2st Linnen: Jc 199kr


Efter man varit på stan så var det bara hem & byta om på en gång så skulle jag iväg igen så det var bara hem, lämna grejerna, byta om & sticka iväg på träningen.. Så det vart lite stressigt men det gick ann hehe..

Träningen var rolig idag, fast ja vet inte va det va med mig hade jordens flum humör & ja va inte ensam heller Pillan va oxå på flum humör så det va lite kul haha.. Fast vi lugna oss lite då & då.. Det kom lite roliga kommentarer här & där ja höll på & dö när Anna sa nått om fitt rosa ja vart helt stum osen as garva ja haha, & då kom det en slängare hit & dit den som fick mest skit det va Pillan men hon bad om det så haha.. Men det va kul & busa med er idag=)

Efter träningen så vart ja skit hungrig & ville bara hem & laga mat & käka maten sen.. haha det lät bra det or not..
Gjorde en as god mat vill ja lova det var mamma som gav mig detta förslag.. Riktigt mumsigt faktiskt eller va tycker ni??? Ser det gott ut??


Recept på denna lätta & goa rätt!
Kycklingfile
Paprika blandat
Purjolök
Tomat kross
Creame fraich, går lika bra som vanlig elr smaksatt creame fraich upp till en själv va man vill ha=9
Salt
Vitpeppar
Svartpeppar

Jag hade pasta till & det var riktigt gott..

Kryddan är en smaksak upp till en själv va man vill ha=)

Smaklig måltid om ni testar detta..=)



Nu är det dags & sova ska upp tidigt imorgon, känner att ögonlocken åker ihop så det är dags att slagga!
Förresten imorgon är det fredag fy så skönt=)
Take Care<3
//Mallan<3<3








Kommentarer
Postat av: emelie talvis

Ser gott ut :)

2009-03-13 @ 13:22:07
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, ja ni va as roliga på träningen.. lite flum måste de vell få va ibland. sköningar. =)



Oj va du handlat, härligt! Dom linnena är as sköna. har ett par själv typ äh 5st i olika färgen haha :p



Maten såg riktigt god ut. får testa de nån dag ;)

alltid kul att testa nått nytt =)



Ha de bra vännen!!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-03-13 @ 16:08:20
Postat av: Dessan

mums de där såg riktigt gott ut :) får jag nog testa någon gång :) puss

2009-03-14 @ 17:07:46
URL: http://dessanwestling.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nu har jag testat de! Riktigt gott =)



<3<3<3<3<3<3

2009-03-19 @ 17:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0