Min kära blogg.

Nu sitter man här åter igen & skriver i sin kära blogg. Så skönt & skriva av sig lite. Min dag har väl varit sisodär hade tvättstugan kl 12 idag & det va endel att tvätta men det gick bra, skulle ju även ha städat men det gick inte alls som de skulle. Det blir så när man inte har någon motivation till & städa det är ju så himla trist att städa boring.. Får se om man får igång sig imorgon istället haha..
Nu sitter jag är svettig & dan har tränat lite här hemma, körde lite på min orbitrec så jag skulle få upp flåset sen var det bara att pumpa magen det gick väldigt bra.. & väldigt skönt att träna av sig lite alltid lika skönt.
Så måste nog hoppa in i kära duschen snart ska bli skönt.

 


Just nu tittar ja runt lite på youtube hittade Tobbe på kolmården fast har sätt den förrut, riktigt skön han är den där karln haha. Lägger upp den här:)

 


Dags att hoppa in i duschen..
Ha det bra allesammans
Pusss & kram Mallan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehee, så de blev inget städa för dig idag ? Men du har ju imorgon oxå=) hehe.. Men håller med , de e faan inte kul ..

Gud va skönt o träna lite.. skulle oxå behöva göra det. =) du e duktig som gör de, vill ja säga.. hehe..

Natti natti på dig raring <3 pusssar o kramar <3

2009-03-09 @ 21:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0