Ny design!

Som ni kanske ser så har jag fått en ny design på min kära blogg:)
Tack vare Emelie rekomenderar henne varmt kolla in hennes sida http://etalvis.blogg.se/ Mkt trevlig tjej tack för hjälpen gumman..


                                                              Tack så mkt Emelie!
                                                                                                         
Just nu så sitter man här & snackar lite med folk på msn. Men funderar starkt på att lägga mig strax ska ju upp tidigt imorgon & jobba börjar kl sju till fyra, shit va tråkigt fast jag kommer jobba med mamsen så det kommer nog gå bra..

Nä ni kära läsare dags & säga godnatt ska ju upp tidigt imorgon:(
Men ha en fortsatt trevlig kväll allesammans<3
Godnight
Pusss & Kram Mallan<3

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Så lite så :) Tack för dina fina ord!

2009-03-07 @ 23:24:30
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nice!! Din blogg har verkligen blivit as fin! Gör ni bra!! Sov gott vännen. kramar om <3<3<3

2009-03-07 @ 23:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0