Onsdag= work!

Fy va jag var trött imorse vill ja lova hade inte alls någon lust med att gå på personalmötet idag liksom kl 10- 11.30 & sen ska man jobba med börjde kl: 15.oo shit vilket hattande hit & dit.. Men det gick ann fick jobba med min kära vän Jenny ikväll & bra gick det vi duschade två stycken tanter gick galant sen vare bara & köra öset sen var vi klara med alla 9 boenden kl: 20.15 det är inte så illa det vi är duktiga vi:) hihi
Fick skjuts hem av Jenny oxå snäll du är gumman.. Fick inte gå för henne så hon erbjöd sig att skjutsa mig så ja var typ illa tvungen haha.. Tack vännen<3

Sen när ja kom hem så skulle ja ha lagat mat men det gick inte så bra hade ingen som helst lust med & fixa maten så ringde istället min kära vän Anna mkt trevligt & prata med henne haha:) Du är go du gumman.. Alltid lika kul & prata med dig när man är ensam hemma oxå för den delen så kände mig inte så ensam längre när ja fick bubbla av mig lite, snällt att du lyssnar på pratkvarnen;) hihi Just ja då kanske man skulle vara model för en dag shit!!! Lite kul endå & ta lite seriösa bilder.. Berättar mer när ja vet hur de blir=) Försökte få med Annisen & ta lite kort men hon banga just nu men hon kanske ändrar sig när hon ser på mig när ja blir fotad hihi..

& nu sitter jag här & skriver på min blogg & klockan är så mkt som 23.15 så ska nog kanske knyta mig en gnutta.. Ska ju upp tidigt imorgon med börjar 6.45-14 så har morgonrapporten blä vill inte haha... Fast jag jobbar med eliten imorgon så det kommer nog gå galat & den eliten är jag, Mamma, Jenny & Dzjilana kommer gå as bra=)


  



Nä ni dags & dra täcket över sig!
Godnatt allesammans sleep taight
Xoxo Mallan<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0