Sjukt seg dag!

Min dag idag har varit sjukt segt vaknade kl: 12.oo satt upp & kollade på seven pounds med Will Smith det var en lite konstig film tycker ja hänge inte med riktigt ibland men den var helt okej. Så gick & la mig halv tre ojoj va trött ja va somna på engång..
Men ja har iaf dammsugit lägenheten & plockat undan lite så lite har man väl gjort idag.. Snart ska jag iväg & träna fotboll ska bli skönt & röra på sig, det ser ja framemot=) fast det blir väl hårdträning denna tisdag med men det är kul & röra på fläsket ordentligt haha..Hoppas vi blir många på träningen ikväll då blir det mkt roligare=)
Nu är man själv älsklingen drog iväg till jobbet för ca en timma sen, så trist & sitta här hemma själv om kvällarna, fast han måste ju jobba så & även ja fast igår & idag så är jag ju ledig. Skönt med lite ledighet när man hade jobbat en hel helg så det är skönt=9


Nu är det dags för lilla mig & byta om sen dra iväg till Anna & sen dra iväg & träna lite..
Skriver kanske här lite senare;)

Take Care<3<3


// Mallan<3<3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Duktig du är!! =)

2009-03-11 @ 21:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0