Tråk dag!

Denna dag har inte varit så händelserik har ju varit ledig idag, så har inte gjort så mkt. Försökt mig på & fixa iordning min kära blogg men känner att det är så kompliserat & svårt fattar noll haha.. Men ska försöka fixa den om ja inte ber nån annan hjälpa mig med den skulle ju vara skönt & slippa eftersom ja inte fattar va ja ska göra.

Men annars idag så har det inte hänt så jätte mkt det enda som jag typ gjort idag är lagat mat ugnstekt falukorv & hemma gjord potatismos. Sen så var jag & Anna iväg & handlade lite på willys elr lite & lite det vart visst en hel del men men mat behöver man ju.

Nu känner jag mig trött måste nog komma ifrån dumburken nu ett tag...

Ha de bäst
Pusss & Kram
Mallan<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0