Söndag=slapp!

Helgen har varit helt okej.
Fredan vart inte som man hade tänkt sig brorsan & Pillan kom över & vi gjorde pizza & spelade wii mario kart riktigt trevligt var det allt. Måste bara säga att Stoffe fick jobbet på dax door där dom tillvärkar ikea möbler as glad vart ja, först ja fick reda på att ja inte får fortsatt sen kommer denna nyhet fan va glad ja är. <3

Igår så åkte ja, Anna & Pillan till Marieberg & handlade en massa kan ja säga. Vi hade as kul när vi skulle packa in allt i bilen, en stor kartong med ett soffbord i som skulle in i bilen & lite trångt vart det allt lilla Pillan fick sitta mitt i smeten. Anna & Pillan hade köpt en massa blommor så det såg ut som en blom skog i bilen haha. Det var riktigt kul dag som ja tillbringade med er måste vi göra om.
Kvällen tillbringade jag hemma hos Kakan hon hade tjejkväll tack brudar<3. Det var jätte trevligt & att man var nykter gjorde en hel del faktiskt så en vit helg för min del riktigt skönt. Vi badade tunna det var as skönt kan ja ju säga shit vill bada igen så jädrans skönt var det, fast dock inte då jag skulle gå tillbaka till kakans hus då jag gick barfota i snön asså jag höll på & dö svin kallt kan ja ju säga, men det var skönt när man kom in & fick ta sig en varm dusch riktigt härligt. Sen bar det av till statt som slutade med att det bara vart kakan & catten Hanna fick vi skjutsa hem & lägga i sängen hon var nog riktigt trött. Vi tog oss en snabbis in i drivern & beställde lite käk sen bar det iväg hem. Riktigt skönt. Men gick inte & la mig på engång jag började packa upp mina grejer ja köpt på Ikea så  gick & la mig kl 02.00 så är riktigt trött idag känner ja allt.

Idag så har jag varit hos mamma nere i Värmbol & fira farsgubben som fyllt 46år i fredags så ska ner dit idag en sväng & gratta honom. Nu är jag hemma & sitter här & skriver i bloggen men känner mig lite trött faktiskt så ska nog lägga mig & vila sen senare ikväll blire mys med Stoffe<3

Dags & göra lite annat vila kanske!
Ha det bäst
Pusss & kram Mallan<3

Här är lite bilder från helgens bravader :D

bror!  Ja o pillan hoppar haha

I bilen med full packning:)  Marieberg  Anna!  hehehe  Tittut Pillan:)   

Tack för igår brudar<3<3<3



Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack själv vännen, för allt!

Love you! <3<3<3

2009-03-01 @ 20:47:44
Postat av: Ina

Tack Själv Min Lilla Ängel <3<3

Älskar Dig Söt !!

2009-03-01 @ 21:05:11
URL: http://inaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0