Mums.

Just nu sitter jag & lyssnar på denna låt, & det är riktigt skön elr va säger ni??




Ikväll vart det ingen träning för min del vilket ja tycker är jäkligt trist men känner att min hals krånglar & vill inte bli bättre så vill inte riskera nått att det ska bli ännu värre så jag vilade från träningen ikväll...& på lördag har vi ju cup igen i Linköping & den vill ja ju inte missa men ja hoppas ja iaf kan vara med & träna på torsdag hoppas hoppas..
Idag så har ja bara tagit det lugnt & inte gjort så mkt.. Tittat på en massa serier & det är så spännande i alla ja följer, jag ligger ju lite före än de som spelas upp på tvn om ni förstår va ja menar.. Ja har tittat på Desperate Housewifes, Lost, Greys Anatomy & Gossip Girl shit va bra det är=) Kan tyvärr inte avslöja någe för er..hehe

Idag har jag även lagat lite mat som var kanon gott..

Det blev Potatis som jag har kokat & pressat.. Till det blev det sallad & benfriakotletter i soyasås riktigt gott vill ja lova..

Receptet ska ni få med så ni kan testa på det=)
Börja med att smöra en gratäng form, sedan skiva kortletterna i små skivor & lägg dom på botten av formen..
Sedan blanda ihop i en skål elr liknande..
2dl Creame fraich
3dl grädde
1/2dl soya
1tsk Sambalolek

Blanda ihop det sen häll över köttet & in i ugnen ca 1 timme 175gr.
Man kan även använda Fläskfile & Kyckling file om man inte villa ha benfriakotletter det är en smak sak=)

Smaklig måltid..


Nu är det dags för mig & hoppa in i duschen sen blir det den rätte för rosing ska bli intressant & se vilka hon väljer:)
///Mallan<3<3
Älskar min Stoffe<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0